Makra i raporty

Części raportu w programie Access

W programie Access projekt raportu jest podzielony na sekcje. W bazie danych klienta możesz wyświetlić raportu w widoku projektu, aby wyświetlić jego sekcji. W układzie Widok, sekcje nie są jako oczywiste, ale są nadal dostępne i można wybrać za pomocą listy rozwijanej w grupie Zaznaczenie na karcie Formatowanie. Aby tworzyć przydatne raporty, należy zrozumieć, jak działa każdej sekcji. Na przykład sekcji, w którym chcesz umieścić formantu obliczeniowego określa sposób dostępu do obliczania wyników. Poniżej przedstawiono podsumowanie typów sekcji i ich zastosowań:

  • Nagłówek raportu    Ta sekcja jest drukowana tylko raz — na początku raportu. Nagłówek raportu za pomocą uzyskać informacji, które zwykle może być wyświetlany na stronie tytułowej, takich jak logo, tytuł lub data. Po umieszczeniu formantu obliczeniowego, który używa funkcji agregującej Suma w nagłówku raportu obliczenie sumy jest cały raport. Nagłówek raportu jest drukowany przed nagłówkiem strony.

  • Nagłówek strony    Ta sekcja jest drukowana u góry każdej strony. Na przykład za pomocą nagłówka strony można powtarzać tytuł raportu na każdej stronie.

  • Nagłówek grupy    Ta sekcja jest drukowana na początku każdej grupy rekordów. Umożliwia drukowanie nazwę grupy w nagłówku grupy. Na przykład w raport pogrupowany według produktu, za pomocą nagłówka grupy do wydrukowania nazwa produktu. Po umieszczeniu formantu obliczeniowego, który używa funkcji agregującej Suma w nagłówku grupy suma jest dla bieżącej grupy. W zależności od liczby poziomów grupowania została dodana, możesz mieć wiele sekcji nagłówka grupy w raporcie. Aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia grupy nagłówków i stopek zobacz sekcjęDodawanie grupowania, sortowania lub podsumowań.

  • Szczegóły    Ta sekcja jest drukowana raz dla każdego wiersza w źródle rekordów. Jest to, gdzie umieścić kontrolek, które tworzą główną część raportu.

  • Stopka grupy    Ta sekcja jest drukowana na końcu każdej grupy rekordów. W stopce grupy można drukować informacje podsumowujące dla grupy. W zależności od liczby poziomów grupowania została dodana, możesz mieć wiele sekcji stopki grupy w raporcie.

  • Stopka strony    Ta sekcja jest drukowana na końcu każdej strony. Za pomocą stopki strony do drukowania numerów stron lub informacje dotyczące poszczególnych stron.

  • Stopka raportu    Ta sekcja jest drukowana tylko raz — na końcu raportu. W stopce raportu do drukowania sum oraz innych informacji podsumowujących cały raport.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2017 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl